Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jakość nowego testu O3 Kombi w AŚ

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Jakość nowego testu O3 Kombi w AŚ

    Zamieszczone przez lukaszc2
    ale jedno mi się nie podoba, żeby zdemontować zasłonkę należy odginać te metalowe haczyki
    a jaki to problem?

    Zamieszczone przez lukaszc2
    Wyprzedzając ewentualne pytanie, demontuje się je miedzy innym, żeby umyć szybę od wewnątrz
    jak są zasłonki to z szybami nie ma "kontaktu" jakis pasażer, dziecko...itp Więc się nie brudza. Mam zasłonki juz w 3ciej Octavii i jak zamontowałem to ich nie wyjmuje. I w/w problemu brak :diabelski_usmiech
    Był:
    Seat Toledo 1,9 TD
    Renault Clio 1,9 dTi
    Rover 75 2.0 CDT
    Jest
    Octavia 1,9 TDI L&K

  • #2
    Jakość nowego testu O3 Kombi w AŚ

    żenujące jest jak tygodni AŚ, z klasy copy/past swoich zagranicznych braci, nie potrafi nawet przeczytać testu który zamieszcza

    z tabeli danych technicznych, dowiadujemy sie że auto ma wielowachacz ...
    Jest- O3 2.0 TDI Elegance- nabity w belke...
    Była- O2 FL 1.6 TDI CR SERIA
    Była- O2 1.9 TDI PD BXE MOD

    Komentarz


    • #3
      a możesz jaśniej ?
      -----
      O3 - zamówiona...

      Komentarz


      • #4
        oczywiście może być to błąd ale
        Yeti na rynek niemiecki ma inne zawieszenie z przodu jak na rynek polski (bazuje na MY 2010, 2011)

        Komentarz


        • #5
          W AS dużo artykułów zawiera błędy. W ostatnim teście faktycznie napisali że jest zawieszenie wielowachaczowe które równo krytykowali Napisali że twarde i źle tłumi nierówności (kombi)
          Później w porównaniu cenowym porównują wersje Ambition a u konkurencji wyższe wersje, golf highline (to akurat wyszło na korzyść dla skody )
          Kilka tygodni temu w tabeli cenowej porównywali golasa Leona do Golfa, a obok pisali cały czas o bogatej wersji wyposażenia i zachwycali się czego on tam nie ma
          Jakie to są testy jak rzadko kiedy jest podane spalanie testowe, przyśpieszenie, elastyczność, droga hamowania itp (najwyżej jeden artykuł w gazecie, czasami wcale) a podane są dane producenta które są najczęściej inne od rzeczywistości.
          W sumie na jaką rzetelność można liczyć za 2 zł ? Ja kupuje z sentymentu, często tylko przekartkuje. Po rzetelne artykuły to raczej do droższych miesięczników.

          Komentarz


          • #6
            Forum - Octavia Club Polska

            Trochę już o tym teście było...

            ketivv, jest błąd, na niemiecki rynek też jest belka.
            Popatrz na powyższy post i kilka następnych.

            A co do testu, napisali, że O III jest głośniejsza, bardziej słychać diesla, a drgania wręcz się przenoszą do wnętrza i drążek zmiany biegów.

            W tabeli pokazano, że przy 130 km/h oba pojazdy mają 70 dB. Przy 50 i 100 Golf jest raptem o 1 dB (piszę z pamięci) cichszy.
            Pytam gdzie ta różnica ?

            Zwłaszcza, że jechałem O III z 2.0 Tdi i żadnych drgań i nadmiernego hałasu nie czułem/słyszałem. :roll:

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Rok z Bagien
              raptem o 1 dB (piszę z pamięci) cichszy.
              Kolego ja też piszę z pamięci ale 3 dB to 2 razy większy hałas :P

              "(1 decybel to najmniejsza zmiana, jaką potrafi wychwycić przeciętne, ludzkie ucho). Tak więc średnio co 3 dB hałas rośnie nam dwukrotnie. "

              i dla zobrazowania trochę głośności

              Przykładowe głośności:

              Szum liści 10-20 dB
              Szept 20 dB
              Tykanie zegara 25 dB
              Czytelnia 30 dB
              Radio cicho nastawione 40 dB
              Szum komputera 45 dB

              Już przy sile 45 dB hałas jeżeli jest niepożądany może szkodzić zdrowiu.

              Normalna rozmowa 50 - 60 dB
              Głośna rozmowa 70 dB
              Samochód osobowy 75 - 85 dB

              Hałas powyżej 85 dB uznaje się za szkodliwy dla zdrowia.

              Samochód ciężarowy 85 - 95 dB
              Ruchliwa ulica 95 dB
              Młot pneumatyczny, pociąg 100 dB
              Motocykl bez tłumika 110 dB
              Piła tarczowa 110 - 120 dB
              Bardzo głośna muzyka rockowa 120 dB
              Samolot odrzutowy 130 - 140 dB
              Pozdr. Przemek

              Komentarz


              • #8
                Re: Jakość nowego testu O3 Kombi w AŚ

                Zamieszczone przez Bogol
                żenujące jest jak tygodni AŚ, z klasy copy/past swoich zagranicznych braci, nie potrafi nawet przeczytać testu który zamieszcza

                z tabeli danych technicznych, dowiadujemy sie że auto ma wielowachacz ...

                Zenujace jest raczej ze polskiego nie znamy na tym forum - wielowahacz....

                Komentarz


                • #9
                  Jestem po testach O3 właśnie w zakresie hałasu wewnątrz przy 140km/h. Na chropowatej nawierzchni (A4 na wysokości Tarnowa) O3 notuje poziom hałasu ok 73-74 dB. Na normalnym gładkim asfalcie między Częstochową a Piotrkowem hałas jest na poziomie 62-64 dB, czyli jak w moim Superbie. Jak widać głośność była pochodną asfaltu, nie silnika. Nie widzę tu różnic między tymi dwoma autami.

                  Komentarz


                  • #10
                    Re: Jakość nowego testu O3 Kombi w AŚ

                    Zamieszczone przez kc2ine

                    Zenujace jest raczej ze polskiego nie znamy na tym forum - wielowahacz....
                    O tak. Podobnie jak notoryczne unikanie polskich znaków i przecinków w zdaniach złożonych.
                    Pozdrawiam
                    Tomek

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Przem78
                      Zamieszczone przez Rok z Bagien
                      raptem o 1 dB (piszę z pamięci) cichszy.
                      Kolego ja też piszę z pamięci ale 3 dB to 2 razy większy hałas :P

                      "(1 decybel to najmniejsza zmiana, jaką potrafi wychwycić przeciętne, ludzkie ucho). Tak więc średnio co 3 dB hałas rośnie nam dwukrotnie. "

                      i dla zobrazowania trochę głośności
                      zwracam uwagę, iż nasze uszy nie działają liniowo. Owszem 3dB to 2 razy większy hałas (skala logarytmiczna) natomiast my tego nie odczuwamy jako "dwa razy głośniej"
                      Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
                      Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Zorr
                        Zamieszczone przez Przem78
                        Zamieszczone przez Rok z Bagien
                        raptem o 1 dB (piszę z pamięci) cichszy.
                        Kolego ja też piszę z pamięci ale 3 dB to 2 razy większy hałas :P

                        "(1 decybel to najmniejsza zmiana, jaką potrafi wychwycić przeciętne, ludzkie ucho). Tak więc średnio co 3 dB hałas rośnie nam dwukrotnie. "

                        i dla zobrazowania trochę głośności
                        zwracam uwagę, iż nasze uszy nie działają liniowo. Owszem 3dB to 2 razy większy hałas (skala logarytmiczna) natomiast my tego nie odczuwamy jako "dwa razy głośniej"
                        Dokładnie, natomiast chodziło bardziej o to, że już 1 dB można usłyszeć, nie wypominając już o charakterystyce dźwięku, Każdy inaczej odbiera poszczególne częstotliwości i dla jednego będzie przyjemnie np. przy 70 dB muzyki Rockowej a innego ta sama muza wykończy przy 60 dB itp.
                        Pozdr. Przemek

                        Komentarz


                        • #13
                          Do testu jeszcze nie dotarłem, ale jaka wersja silnikowa była testowana? 1.8 i najmocniejszy diesel miały mieć właśnie multilink z tyłu.
                          Mądry Polak po ©kodzie...

                          Komentarz


                          • #14
                            Nieważne jaka - w Autobild reguła jest taka, że choćby 100-u innym magazynom wyszło, że cokolwiek poza niemieckim jest lepsze niż niemieckie to i tak ich testy pokażą, że niemieckie jest lepsze - vide Nissan Skyline GTR vs Porsche 911 Turbo.

                            Michał
                            "Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere."

                            Komentarz


                            • #15
                              Ale o co chodzi? Nie pochwalili Skody czy co ?

                              Komentarz


                              • #16
                                W nowym wydaniu AS z 30 Września, jest test a raczej porównanie trzech kompaktów.
                                Octavi 3 1.6 TDI Hyundai i30 1.6CRDI HONDA CIVIC 1.6 i-DTEC Test wygrywa Octavia :szeroki_usmiech Zachęcam do lektury.
                                Octavia 3 1.4 Tsi Brąz Topaz Ambition+Amazing+Canton i inne dodatki.
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=75869
                                http://www.youtube.com/channel/UCgYZicxNasAMuZs6oEIQvAA

                                Komentarz

                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                Pracuję...
                                X